Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

acc (1) ADHD (2) Afganisztán (1) Afrika (5) Ålesund (4) alkohol (2) állatok (2) álmok (35) alvás (1) Anglia (1) Anna (19) Ausztria (1) Ázsia (4) Balaton (1) Battlestar Galactica (9) Bayern München (1) blog (12) bölcsesség (2) bor (1) bosszúság (2) brazília (1) buddhizmus (7) címerek (4) covid-19 (5) családom (5) Csehország (1) csillagok (1) dánia (5) depresszió (16) design (1) DNA (2) Doctor Who (1) dráma (5) drogok (2) Egyesült Királyság (1) egyetem (5) Egyiptom (1) élet (15) erotika (14) eső (3) Eszter (4) Esztergom (3) ételek (10) Etiópia (1) feladvány (3) feminizmus (7) Ferenc pápa (2) festészet (7) fiatalság (1) filmek (27) filozófia (3) Finnország (1) Franciaország (1) futás (1) Gandalf (1) gasztroblog (3) geocaching (35) Gödel (1) görögország (1) gyerekkor (2) Győr (2) haiku (1) halál (26) Harry Potter (1) Harstad (5) Havel (1) hegyek (2) hideg (4) (1) homoszexualitás (6) höri (2) Huddinge (5) Húsvét (1) időjárás (1) imvns (1) India (1) Irán (1) iszlám (5) j-pop (1) Jämtland (2) Japán (2) játék (1) ji csing (1) Jucus (41) Juli (5) k-pop (12) kaland (8) kanada (1) karácsony (1) Katalónia (1) Katniss Everdeen (5) katolicizmus (8) katonaság (1) kémia (1) képek (28) kereszténység (34) kiribati (1) kolostor (4) költészet (16) kommunizmus (1) könyvek (35) Korea (27) közösség (1) kreativitás (2) kvantumfizika (1) lányaim (12) lányok (3) lappok (1) latin (1) Lea (9) Letterboxing (1) Lettország (2) líbia (1) Madagaszkár (1) Magyarország (10) Márai (1) masszázs (1) matematika (6) Mauritius (1) mese (5) Mosjøen (5) mosogatás (1) mrożek (1) munka (50) Munzee (1) nácizmus (2) Németország (3) Norvégia (29) nosztalgia (1) novella (3) nyaralás (3) nyelv (15) Olaszország (1) ördög (3) oroszország (1) Pali (1) Pannonhalma (1) pénz (1) Péter (2) Petra (4) pisi (2) poén (1) Pokémon (2) Polaris (1) politika (7) Pollyanna (1) prostitúció (9) pszichiátria (3) pszichológia (3) pszichoterápia (2) Rammstein (1) Ramon (1) rejtvény (6) remény (1) Roger (7) romantika (9) ruhák (1) sakk (1) sapka (2) sci fi (39) séta (2) Skandikamera (1) Skarpnäck (9) sopron (1) sör (1) Star Wars (2) Stockholm (50) svéd (7) Svédország (27) svenska (5) szabadkőművesség (5) szabadság (1) szegénység (2) szerelem (2) szerencse (1) szerepjáték (1) szeretet (1) szex (17) szimbólumok (2) Szíria (1) szobrászat (2) szorongás (1) tánc (3) tavasz (1) tél (1) térkép (1) Tetovált Lány (2) Thaiföld (8) titok (1) Törökország (2) toscana (1) Trump (1) Ukrajna (1) USA (4) utazás (11) vallás (16) Vége (1) vitorlázás (2) Ylvis (2) zászlók (27) zene (13) zöld foki szigetek (1) zsidóság (7) Címkefelhő

Látogatók

Látogatók - térkép

Történetek és gondolatok Északról és Délről

2011.04.13. 21:50 α Ursae Minoris

Vegyes nap

Címkék: munka

Se tegnap, se ma nem találkoztam egyetlen beteggel sem, ehelyett fel-alá taxiztam Stockholm különböző pontjai között mindenféle megbeszélésekre, értekezletekre.

Ma délelőtt 11-kor volt az első, ráadásul egész közel a lakásunkhoz (Tyresőben), gondoltam is, hogy eleve ott kezdem a napot, de becsületes akartam lenni, bementem előtte reggel a rendelőbe. Be is írtak nekem egy beteget 10-re – az viszont nem jött el (pontosabban annyit késett, hogy már nem tudtam fogadni).
Viszont miatta csak 10.35-re rendelhettem a taxit, ami így elég szoros lett volna – még akkor is, ha időben megérkezik.
De nem tette, és telefonálni sem tudtam a taxiscégnek, mert a mobilom tegnap tönkrement, amikor beleejtettem a wc-be.
Amikor mégis megjött a taxi, akkor meg ráadásul még el is tévedt velem a környéken.
Mivel nem volt nálam telefon, a találkozóra sem tudtam odaszólni, hogy kések.
Így elég ideges és türelmetlen voltam, amikor megérkeztem a helyszínre – valószínűleg ennek köszönhető, hogy a sapkámat (minden bizonnyal) a taxiban felejtettem.
 
A főnökömmel ma két értekezletet csináltam végig. Tyresőből (a világ végéről) a központba (a másik megbeszélésre) együtt utaztunk. Javasoltam neki, hogy a Taxi Kurirt hívja, mert azok hamarabb jönnek, mintha a központi diszpécsertől kér autót. Nos, azonnalra ígérték, de amikor fél óra múlva sem jöttek, akkor inkább elmentünk busszal.
 
A nap pozitívabb oldala, hogy kaptam egy kölcsön-mobilt, és a főnököm azt mondta, hogy ha nagyon szeretnék, akkor iPhone-t is kaphatok következő szolgálati telefonként (feltéve, ha egy bizonyos amerikai kollégánk nem tudja ezt meg, mert ő is szeretett volna olyat, de nem kapott). Némi habozás után úgy döntöttem, hogy igen, szeretnék.*
 
Aztán idehaza megnéztem egy részt a BSG-ból, meg befejeztem a Leszbikus álom alapján írt erotikus novellámat (még nem tudom, hogy fel merem-e tenni a blogra).
 
A sapkám ügyében még azért reménykedem, szereztem már vissza sapkát norvég távolsági buszról is, ahhoz képest egy stockholmi taxi semmiség kell, hogy legyen.
 
_______________________
* Időközben (ápr. 21-én) kiderült, hogy mégsem kapok iPhone-t. :-(
Így most, jobb híján, egy SonyEricsson X10-t igényeltem a cégtől.
 
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://noreg.blog.hu/api/trackback/id/tr822824356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arom 2011.04.16. 21:10:23

Biztos hamarabb szerzed vissza a sapkát a svéd taxistól, mint G fiam az iskolai talált tárgyak szekrényéből az övét. :( Sőt övéit, mert már nem egy ruhadarabja tűnt el ott végleg. :X

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.04.20. 16:08:12

@arom: A gyerekek cuccainak az eltünése az iskolában nekem is ismerös problémakör volt - legalábbis régebben, amíg még kisebbek voltak. Most már nem annyira (vagy csak nem tudok róla...)

A sapkám visszaszerzése a svéd(országi arab) taxistól viszont jóval bonyolultabbnak ígérkezik, mint elöször hittem.
Valószínüleg írok majd róla egy külön posztot - ha egyáltalán valaha viszontlátom még.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2021.11.19. 15:03:59

@arom: A gyerekek cuccainak eltünése az iskolában nekem is ismerös problémakör volt, amíg kisebbek voltak. Most már nem annyira (vagy csak nem tudok róla...).

Viszont a sapka visszaszerzése a svéd(országi arab) taxistól is jóval bonyolultabb történetté kezd válni, mint hittem - valószínüleg erröl írok majd egy külön posztot ha valaha sikerrel járok...
süti beállítások módosítása