Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

acc (1) ADHD (2) Afganisztán (1) Afrika (5) Ålesund (4) alkohol (2) állatok (2) álmok (35) alvás (1) Anglia (1) Anna (19) Ausztria (1) Ázsia (4) Balaton (1) Battlestar Galactica (9) Bayern München (1) blog (12) bölcsesség (2) bor (1) bosszúság (2) brazília (1) buddhizmus (7) címerek (4) covid-19 (5) családom (5) Csehország (1) csillagok (1) dánia (5) depresszió (16) design (1) DNA (2) Doctor Who (1) dráma (5) drogok (2) Egyesült Királyság (1) egyetem (5) Egyiptom (1) élet (15) erotika (14) eső (3) Eszter (4) Esztergom (3) ételek (10) Etiópia (1) feladvány (3) feminizmus (7) Ferenc pápa (2) festészet (7) fiatalság (1) filmek (27) filozófia (3) Finnország (1) Franciaország (1) futás (1) Gandalf (1) gasztroblog (3) geocaching (35) Gödel (1) görögország (1) gyerekkor (2) Győr (2) haiku (1) halál (26) Harry Potter (1) Harstad (5) Havel (1) hegyek (2) hideg (4) (1) homoszexualitás (6) höri (2) Huddinge (5) Húsvét (1) időjárás (1) imvns (1) India (1) Irán (1) iszlám (5) j-pop (1) Jämtland (2) Japán (2) játék (1) ji csing (1) Jucus (41) Juli (5) k-pop (12) kaland (8) kanada (1) karácsony (1) Katalónia (1) Katniss Everdeen (5) katolicizmus (8) katonaság (1) kémia (1) képek (28) kereszténység (34) kiribati (1) kolostor (4) költészet (16) kommunizmus (1) könyvek (35) Korea (27) közösség (1) kreativitás (2) kvantumfizika (1) lányaim (12) lányok (3) lappok (1) latin (1) Lea (9) Letterboxing (1) Lettország (2) líbia (1) Madagaszkár (1) Magyarország (10) Márai (1) masszázs (1) matematika (6) Mauritius (1) mese (5) Mosjøen (5) mosogatás (1) mrożek (1) munka (50) Munzee (1) nácizmus (2) Németország (3) Norvégia (29) nosztalgia (1) novella (3) nyaralás (3) nyelv (15) Olaszország (1) ördög (3) oroszország (1) Pali (1) Pannonhalma (1) pénz (1) Péter (2) Petra (4) pisi (2) poén (1) Pokémon (2) Polaris (1) politika (7) Pollyanna (1) prostitúció (9) pszichiátria (3) pszichológia (3) pszichoterápia (2) Rammstein (1) Ramon (1) rejtvény (6) remény (1) Roger (7) romantika (9) ruhák (1) sakk (1) sapka (2) sci fi (39) séta (2) Skandikamera (1) Skarpnäck (9) sopron (1) sör (1) Star Wars (2) Stockholm (50) svéd (7) Svédország (27) svenska (5) szabadkőművesség (5) szabadság (1) szegénység (2) szerelem (2) szerencse (1) szerepjáték (1) szeretet (1) szex (17) szimbólumok (2) Szíria (1) szobrászat (2) szorongás (1) tánc (3) tavasz (1) tél (1) térkép (1) Tetovált Lány (2) Thaiföld (8) titok (1) Törökország (2) toscana (1) Trump (1) Ukrajna (1) USA (4) utazás (11) vallás (16) Vége (1) vitorlázás (2) Ylvis (2) zászlók (27) zene (13) zöld foki szigetek (1) zsidóság (7) Címkefelhő

Látogatók

Látogatók - térkép

Történetek és gondolatok Északról és Délről

2012.03.06. 07:57 α Ursae Minoris

Sárga zokni

Címkék: romantika Stockholm

Ma reggel, ahogy leszálltam a metróról az itteni Deák téren, megláttam magam mellett, az ajtóban egy nagyon szép, vöröshajú lányt, aki szintén kifelé igyekezett.

Ahogy mentünk fel a lépcsőn, ő elöl, én közvetlenül mögötte, láttam, hogy sárga zoknit hord, amit akkor valamiért szintén különösen izgalmasnak és vonzónak tartottam.
Egyszercsak leejti az újságját, közvetlenül maga mögé.
Pilanatnyi habozás után felemeltem, és odaadtam neki.
Mire ő kedvesen rámmosolygott és megköszönte.
Ezen a ponton nem volt semmi további ötletem.
Aztán ki-ki továbbment a maga irányába.
Amikor a másik metróvonalon leszállok négy megállóval arrébb, látom ám, hogy Sárgazokni is ugyanazon a lépcsőn jön fel, sőt is ugyanabba a boltba igyekszik reggelinek vagy ebédnek valót venni, mint én.
Ráadásul a pénztárnál is pont mögöttem volt.
Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha opcionálisan meghívnám egy kávéra, azzal, hogy majd írjon egy e-mailt, ha van kedve.
Átadhatnék neki például egy névjegykártyát.
Már elő is vettem egyet, aztán elgondolkodtam rajta, hogy az áll rajta: főorvos, addiktológiai rendelő.
Hogy néz már ez ki.
Meg különben sem vagyok olyan, aki csak úgy, az utcán meg merne szólítani lányokat.
Úgyhogy a mai nap romantikus kalandja (vagy várható csúfos megszégyenülése) már csírájában elhalt a gyávaságomnak köszönhetően. :-(
 

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://noreg.blog.hu/api/trackback/id/tr844292090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.03.06. 19:04:02

@Mormogi Papa:
Igen, valóban hosszú ez a sor. Keserü mosoly... :-)

Fura, mert most pont egy olyan könyvet olvasok (A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltünt), meg olyan filmet nézek (A szeretö: www.youtube.com/watch?v=J0pHegGJwhE ), amik azt sugallják, hogy az ember merjen spontán lenni - aztán tessék, én meg mégsem vagyok az...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2012.03.06. 20:25:30

Well, Crying Over Spilled Milk is useless...
mondják angol barátaink :-)

Aztán meg ki tudja? Lehet, hogy elkerült some trouble :-)

Lady.Bird 2012.03.06. 23:56:25

@α Ursae Minoris:
Azt a könyvet én is megvettem pár hete magyarul :-))

Sajnos nem szabad nekifognom, most végeztem ki Vámos Miklós Goethe-s könyvét, lóugrásban, másfél nap alatt, tegnap hajnal kettőig olvastam, meg most este a maradékot, ilyenkor mit nekem a másnapi munka, úgyhogy Jonas Jonassont meghagyom egy olyan napra, amikor nem baj, ha nem fekszek le aludni... (sajnos bármennyire is igyekeztem, a végére elvált a Vámos könyv főhőse, és a regény után 3 évvel az író is, nem értem én az életet :-(( )

(Még mikor aktív gyülekezetbe járó voltam, akkor nagy élmény volt, hogy kedves férfitestvérek eleve nem nézhettek nőként a nőtestvérekre és viszont - valahogy felszabadító, hogy úgy élvezd más nemű embertársad társaságát, hogy más nem jut eszedbe róla.)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.03.07. 09:05:25

@KaticaBogár: Szerintem viszonylag jó könyv. Egyelöre a felénél tartok, majd talán írok róla, ha kiolvastam.

Amit a gyülekezetröl írtál - hát a fene tudja. Nyilván ízlés kérdése.
Az a közösség, ahova én tartoztam egykor, szintén elég antiszexuális volt (legalábbis a mezei tagok számára - mint ahogy írtam róla, a vezetök annál inkább élvezték a test örömeit). Akkor ez legalábbis nem zavart különösebben, de most így utólag már nem vagyok abban biztos, hogy ez így jó volt.

Nem lehet, hogy te is nagyobb önbizalommal, nöiesebb önérzettel rendelkeznél, ha a gyülekezeti idöben több pozitív visszajlezést kaptál volna arról, hogy nö vagy, vonzó vagy, rokonszenves vagy?
Hiszen lehet (söt, talán kifejezetten érdemes) flörtölni, anélkül hogy kifejezett szexuális céljaink lennének a másik emberrel - az ilysemi minden érintettnek csak jót tesz. Szerintem.

vén betyár 2012.03.07. 11:28:40

Ideje lenne új névjegykártyát készittetni:
a Ursae Minoris noreg.blog.hu/
Ha nincs merszed szóba állni egy sárga zoknis hölggyel, aki tüntetőleg követ és beáll mögéd, majd beáll mögéd és leszólit egy rózsaszin zoknis úriember.:)

Lady.Bird 2012.03.07. 18:46:33

@vén betyár: nem valószínű, hogy egy járókelő Stockholmban beszél magyarul, de az ötlet nem rossz (nekem is kellene egy egyszerű névjegykártya, van olyan anyuka-társ, akivel hosszú beszélgetéseket szoktam folytatni a buszon reggel, és nem tudom, hogy hívják...)

@α Ursae Minoris: "Hiszen lehet ... flörtölni, anélkül hogy kifejezett szexuális céljaink lennének a másik emberrel" - azt hiszem, pont valami ilyesmiről írtam, hogy nyugodtan lehet élvezni egymás társaságát, nem kell "hátsó" szándékot feltételezni (elvileg) egyik fél részéről sem. Ezt egyébként egyik-másik munkatárssal (sőt, diákkal) is meg lehet csinálni, visz egy kis színt az unalmas mindennapokba. (diákokkal vigyázni kell, az USA-ban ezért lecsukják a magamfajta 44 éves tanárnőket :-)))
(láttál volna engem a gyülekezeti időben, te sem küldtél volna nekem visszajelzést arról, hogy vonzó vagyok :-)), manapság már kicsivel jobb a helyzet, de pár hete is a saját 9 éves gyerekem nagymamájának néztek, szóval csak óvatosan azokkal a pozitív jelzőkkel :-)) )

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.03.07. 21:18:17

@KaticaBogár: Olyan gyakran emlegeted ezt, hogy mennyire öregnek és csúnyának nézel ki, hogy egyre erösödik bennem az a feltételezés, hogy valószínüleg teljesen normális kinézettel, viszont valami oknál fogva az átlagosnál rosszabb önértékeléssel rendelkezel. :-)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.03.07. 21:23:02

@vén betyár: Hát igen, ez bizony elöfordulhat. :-)
Érdekes, mert úgy tünik, a férfiaknak valóban bejövök.

Ennek egy kellemes példája volt az, amikor Eszterrel egyszer egy buzibárba ültünk be sörözni (bár azt hiszem, ott nem is volt sör, csak cider, Martini, meg ilyenek), és a pincér srác igen kedves volt velem, míg Esztert teljességgel levegönek nézte.
Ez igen jól esett, mert hát ez sajnos inkább fordítva szokott történni. :-)

Lady.Bird 2012.03.07. 22:08:01

@α Ursae Minoris: Jó lenne, ha igazad lenne... (jellemző példa: egyetemista barátnőm idősebb volt nálam, de nagyon kislányos, valahol megkérdezték tőlem rá mutatva: az anyukája tetszik lenni? - mindketten nagyon zokon vettük :-)) 22 évesek voltunk..., de néztek régebben az apukám feleségének is)

Lady.Bird 2012.03.07. 22:25:55

bocs, jövök itt hozzád panaszkodni :-)) egyéb komplexusaimat majd igyekszem másutt megtárgyalni :-))

Lady.Bird 2012.03.07. 22:26:42

@α Ursae Minoris: ? a feleségedet nem Jucusnak hívják? ki az az Eszter?

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.03.07. 22:50:14

@KaticaBogár: Panaszkodjál csak nyugodtan. Majd megpróbállak felvidítani, amennyire tölem telik.

Így van, jól tudod, a feleségemet Jucusnak hívják.
Eszter egy kedves barát és zseniális ifjú kolléga. Föleg sörözni szoktunk együtt.
Itt a blogon neki is van külön címkéje, bár végül is túl sokat még valóban nem írtam róla.

Lady.Bird 2012.03.07. 23:08:00

@α Ursae Minoris: Köszi!

Egyébként meg ha a sors úgy akarja, a sárga zoknis vöröshajú lánnyal még összehoz... Csak ne páciensként térjen be a rendelődbe...

barbieds (törölt) 2012.03.07. 23:10:06

@α Ursae Minoris: Öööö, neked szabad ilyesmit csinálni (ti. lányokkal ismerkedni)? Vagy lemaradtam valamiről? :o

Amúgy szerintem nincs flört szexuális indíték nélkül. Más kérdés, hogy nem kell realizálódniuk a vágyaknak. Legalábbis én még sose flörtöltem olyan pasival, akivel kizártam volna a közelebbi ismeretséget. :D

@KaticaBogár: Kicsit lassú vagyok, most esett le, hogy ki vagy. (Vagyis asszem.)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.03.07. 23:39:46

@KaticaBogár: Nekem is pont ez a két gondolat suhant át az agyamon... Vagy az igazán kínos az lenne, ha a metróaluljáróban meghívnám kávéra, majd két nap múlva beesne hozzám páciensként...

@barbieds: Mire gondolsz; miért pont nekem ne lenne szabad? :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.03.08. 12:31:38

@α Ursae Minoris: Alá tudom támasztani az elméletedet @KaticaBogár: tényleges kinézetével kapcsolatban! Szerintem sincs semmi kivetnivaló benne! ;)))
Szerintem vannak mindenkinek sárga zoknisai az életében, csak lehet, hogy éppen piros nyakkendős, vagy netán kék sapkás! :)

Lady.Bird 2012.03.08. 15:25:28

@Enchantée: :-)) Köszi, de amit te láttál az egy válogatott kép a jobbak közül, amit valami egész jó érzékű fotósnak sikerült elkapnia :-))

@barbieds: hát, ezek szerint a panaszkodásról több nickváltás után is rám lehet ismerni ...

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.03.08. 15:38:05

@KaticaBogár: Annyira rád lehet ismerni, hogy nekem elöször fel sem tünt, hogy nevet váltottál - csak utólag kapcsoltam, hogy jé, hiszen régebben nem is KaticaBogárnak hívák...

Lady.Bird 2012.03.08. 20:49:06

@α Ursae Minoris: Ez érdekes. Mi lehet az, ami miatt ennyire be lehet azonosítani valakinek a beszéd- (írás-) stílusát?

@Enchantée: Nekem finom illatúak vannak, ma a boltban két nagyon finom illatú fickó mellett is álltam. Maradhattak volna még egy ideig...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.03.08. 20:55:36

@KaticaBogár: Óh, finom illatot én is bírom nagyon, olyankor szemtelenül képes vagyok szaglászni az emberke körül!!! ;)))

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.03.09. 11:52:51

@KaticaBogár: Van sokminden, aminek alapján azonosítani lehet (volt már, hogy a szókészlet statisztkiai elemzésével tudtam egy blogger különbözö álneveit egymással összekapcsolni), de itt most ennél jóval egyszerübb volt a dolog:
Mivel gyakorlatilag csak öten vagytok, akik hozzászóltok a blogomhoz, viszont Chanti, barbieds, Mormogi papa és vén betyár nem változtatott nevet, így az szinte fel sem tünt, hogy te viszont igen.

barbieds (törölt) 2012.03.09. 20:45:10

@α Ursae Minoris: Hát, ööö, izé, nős vagy. Bár mondjuk tény, hogy nem tudom, milyen célból ismerkedtél volna. ;)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.03.09. 21:47:45

@barbieds: Ez valóban így van.

De nem jól értelmeztem, hogy te is férjnél vagy (vagy legalábbis állandó párkapcsolatban élsz), viszont akivel ezeket az érdekes élményeket újabban megtapasztalod, az nem a "hivatalos" párod?
Vagy félreértelmeztem valamit?

De akárhogy is, abban biztos vagyok, hogy ha netán megszólítottam volna Sárgazoknit, és valami csoda folytán nem hajtott volna el kapásból, akkor annyi történt volna, hogy leülünk kávézni vagy sörözni, beszélgetünk egy kicsit az ö munkájáról meg az enyémröl (föleg az enyémröl), aztán megköszönjük egymásnak a kellemes beszélgetést, és ennyi.
Ezt már tapasztalatból tudom... :-(

Lady.Bird 2012.03.09. 21:57:56

@barbieds: Hát igen, a flört az flört.
Viszont van olyan eset is, hogy nagyon azonos hullámhosszon vagy valakivel, de nem flörtölsz vele, csak egyszerűen jól megvagytok, és ezt férfiakkal is meg lehet csinálni (ez velem gyakran előfordul pl. fiúdiákokkal, akik a gyerekeim lehetnének, és csak élvezem, hogy jól el lehet beszélgetni velük).

barbieds (törölt) 2012.03.10. 23:41:46

@α Ursae Minoris: Hát igen, de én titokban csinálom. Téged nem olvas a feleséged? És a végső cél azért nemcsak a sörözés lett volna, nem? Különben olyan csajt is leszólíthatnál, aki nem tetszik.

@KaticaBogár: Persze, de az nem flört, ahogy írod is. :)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.09. 23:15:43

Az a szomorú ebben a sztoriban, h volt egy esélyed, de eljátszottad ezért a sors adott még egyet...de azért édes bohókás, na de sárga zokni...miféle ízlés ez?:)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2013.05.10. 10:46:12

@BlogElla: Szerintem jófejség a sárga zokni, nálam még simán belefér a „jó ízlés” katagóriába. :-)
Hát igen, a sors megadja a lehetőségeket, de az aztán már rajtunk múlik, hogy mit kezdünk vele. :-(

Természetesen nős emberként visszafogom magam – többek közt ezért nem nyomultam nálad sem jobban a blogodon; noha kifejezetten rokonszenvesnek tűnsz. :-)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.10. 23:44:06

@α Ursae Minoris: egyéb iránt, egy ideje tervezem, h beléd olvasok:)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2013.05.11. 20:16:24

@BlogElla: „a látszat biztos csal.”
Netán arra gondolsz, hogy igazából nem is vagy rokonszenves?

Na jó, induljunk el ezen a vonalon.
Az egy dolog, ha esetleg azt tapasztalod, hogy sokan vannak, akik nem nem tartanak téged rokonszenvesnek – ez róluk (is) szól.

De ha te tekintesz saját magadra, akkor is azt gondolod, hogy nem vagy rokonszenvre, megértésre, elfogadásra, szeretetre érdemes és méltó?

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.11. 20:22:54

Netán arra és tökéletesen egyetértek az utolsó mondatoddal is. Épp most tiltottak ki két blogról is, ahová kommenteltem, biztos roppant szimpatikus ember vagyok...és az emberi kapcsolataim is katasztrófálisak...

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.11. 20:23:29

Épp azt tervezem, h jól leiszom magam aztán lefexem aludni és akkor nem kell semmire sem gondolnom. Good plan.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2013.05.11. 20:35:18

@BlogElla: Ha így gondolod, akkor szerintem rosszul gondolod. :-)
Az, hogy honnan tiltottak ki, nem kell, hogy különösebben izgasson – szókimondó csaj vagy, azt meg nem mindenki bírja.

Ha viszont te sem kedveled magadat, az már egy kicsit szomorúbb ügy – így másoktól is nehezebben fogod megkapni azt a szeretetet, amit pedig nagyon is megérdemelsz. Pedig igenis szeretreméltó vagy.

Mindenesetre aludj jól, ez szerintem is jó terv!

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.11. 20:36:55

@α Ursae Minoris: lehangol a válaszod...ide se írok többet:(
süti beállítások módosítása