Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

acc (1) ADHD (2) Afganisztán (1) Afrika (5) Ålesund (4) alkohol (2) állatok (2) álmok (35) alvás (1) Anglia (1) Anna (19) Ausztria (1) Ázsia (4) Balaton (1) Battlestar Galactica (9) Bayern München (1) blog (12) bölcsesség (2) bor (1) bosszúság (2) brazília (1) buddhizmus (7) címerek (4) covid-19 (5) családom (5) Csehország (1) csillagok (1) dánia (5) depresszió (16) design (1) DNA (2) Doctor Who (1) dráma (5) drogok (2) Egyesült Királyság (1) egyetem (5) Egyiptom (1) élet (15) erotika (14) eső (3) Eszter (4) Esztergom (3) ételek (10) Etiópia (1) feladvány (3) feminizmus (7) Ferenc pápa (2) festészet (7) fiatalság (1) filmek (27) filozófia (3) Finnország (1) Franciaország (1) futás (1) Gandalf (1) gasztroblog (3) geocaching (35) Gödel (1) görögország (1) gyerekkor (2) Győr (2) haiku (1) halál (26) Harry Potter (1) Harstad (5) Havel (1) hegyek (2) hideg (4) (1) homoszexualitás (6) höri (2) Huddinge (5) Húsvét (1) időjárás (1) imvns (1) India (1) Irán (1) iszlám (5) j-pop (1) Jämtland (2) Japán (2) játék (1) ji csing (1) Jucus (41) Juli (5) k-pop (12) kaland (8) kanada (1) karácsony (1) Katalónia (1) Katniss Everdeen (5) katolicizmus (8) katonaság (1) kémia (1) képek (28) kereszténység (34) kiribati (1) kolostor (4) költészet (16) kommunizmus (1) könyvek (35) Korea (27) közösség (1) kreativitás (2) kvantumfizika (1) lányaim (12) lányok (3) lappok (1) latin (1) Lea (9) Letterboxing (1) Lettország (2) líbia (1) Madagaszkár (1) Magyarország (10) Márai (1) masszázs (1) matematika (6) Mauritius (1) mese (5) Mosjøen (5) mosogatás (1) mrożek (1) munka (50) Munzee (1) nácizmus (2) Németország (3) Norvégia (29) nosztalgia (1) novella (3) nyaralás (3) nyelv (15) Olaszország (1) ördög (3) oroszország (1) Pali (1) Pannonhalma (1) pénz (1) Péter (2) Petra (4) pisi (2) poén (1) Pokémon (2) Polaris (1) politika (7) Pollyanna (1) prostitúció (9) pszichiátria (3) pszichológia (3) pszichoterápia (2) Rammstein (1) Ramon (1) rejtvény (6) remény (1) Roger (7) romantika (9) ruhák (1) sakk (1) sapka (2) sci fi (39) séta (2) Skandikamera (1) Skarpnäck (9) sopron (1) sör (1) Star Wars (2) Stockholm (50) svéd (7) Svédország (27) svenska (5) szabadkőművesség (5) szabadság (1) szegénység (2) szerelem (2) szerencse (1) szerepjáték (1) szeretet (1) szex (17) szimbólumok (2) Szíria (1) szobrászat (2) szorongás (1) tánc (3) tavasz (1) tél (1) térkép (1) Tetovált Lány (2) Thaiföld (8) titok (1) Törökország (2) toscana (1) Trump (1) Ukrajna (1) USA (4) utazás (11) vallás (16) Vége (1) vitorlázás (2) Ylvis (2) zászlók (27) zene (13) zöld foki szigetek (1) zsidóság (7) Címkefelhő

Látogatók

Látogatók - térkép

Történetek és gondolatok Északról és Délről

2011.03.23. 12:22 α Ursae Minoris

Leszbikus álom

Címkék: szex erotika álmok

Érdekes és igen erotikus álmom volt ma éjjel.
 
Ahogy némely sci-fiben és filmvígjátékban előfordul, be tudtam költözni a tudatommal egy másik ember testébe. Egy régi nőismerősöm (a régi blogomon G. néven lehetett róla olvasni) testét foglalhattam el, és így – nőként – szexeltem egy másik lánnyal (aki a mostani ismeretségi körömhöz tartozik).
 
Emlékszem, nagyon lelkes voltam a dolog iránt az álmomban. :-)

 

 

 

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://noreg.blog.hu/api/trackback/id/tr692764648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2011.03.23. 23:44:15

Hát, így nem leszel erotikus regényíró ... Ennyi?

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.03.24. 08:33:46

@Carmesina: Hát nem. :-(
Az a Te asztalod, én sajnos nem vagyok irodalmár, egyszerüen csak leírtam, amire emlékszem az álmomból.

De lehet, hogy igazad van, és egy kicsit ki kellett volna kerekíteni a történetet.
Majd meglátom, ha lesz idöm és energiám, talán meg is próbálom.

vén betyár 2011.03.24. 08:50:19

Vigyázat!Az ilyen álmok előbb-utóbb beteljesülnek!:)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.03.24. 11:45:55

@vén betyár: Nem igazán tudom elképzelni, ez hogy teljesülhetne be, de nem lenne ellene kifogásom. :-)

@Carmesina: A bejegyzésedtöl fellelkesülve nekiálltam, hogy írjak ennek az álomnak az alapján egy erotikus novellát (most délelött nem volt sok betegem, így ráértem). Lassan már egy oldalt írtam, de még valahogy semmi erotikusra nem került sor a történetben. Lehet, hogy ez tényleg nem az én müfajom. :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.24. 22:38:01

@α Ursae Minoris: Azért aszándék dicséretes :)
A térképnek is van valami köze az álomhoz?

Egyszer én is álmodtam, h ffi vagyok, sőt, pontosan emlékszem rá, h egy gyapotültetvényen dolgozó munkás voltam, vmi nagy néger :) És egy lányt környékeztem. Különös, hogy annyira reálisnak tűnt az egész, akkor azt gondoltam, lehet, h vmelyik előző életemből származó emlékkép.

vén betyár 2011.03.25. 04:31:33

@Gloria Mundi:
Boldog fiatalságom egyik kedves társnője kérdezte időnként jókedvűen évődve:
"Leszbosz vagy Sophokles?" :)

vén betyár 2011.03.25. 04:33:46

@α Ursae Minoris: @Carmesina: @Gloria Mundi:
Régen kinzó kérdés:
Ti fekete-fehérben vagy szinesben álmodtok?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.25. 07:26:16

@vén betyár: Nem tudom. Nem túl élénk színekkel, asszem, de valószínűleg színesben. Bár nem szokott bennem megmaradni, h mi milyen színű.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.03.25. 07:58:33

@Gloria Mundi: Kösz a bíztatást. <fanyar mosoly>
Egyébként este elküldtem neked, amit írtam, ez már a végtermék elolvasása után kialakított véleményed?

@vén betyár: Nem tudom. Nagy ritkán elöfordul, hogy egy adott színnek valamiért jelentösége lesz az álomban, olyankor nyilván (legalábbis részben) színesben, de egyébként nem emlékszem.
Az viszont biztos nem igaz rám, hogy az ember mindig az anyanyelvén álmodik; álmodtam már svédül, norvégul, angolul és régebben talán még franciául is.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.03.25. 08:00:55

@Gloria Mundi: Ja, és igen, a térképnek is van köze az álomhoz.
Az illusztrációim mindig kötödnek valahogy a poszthoz, de néha kicsit áttételes a kapcsolat, amit az olvasónak kell megfejteni.

vén betyár 2011.03.25. 08:46:04

@Gloria Mundi: @α Ursae Minoris:
Köszi!Akkor ez lehet az általános?Sokat gondolkoztam rajta, hogy csak én álmodom -e általában fekete-fehéren, igen kivételesen szinesben vagy mindenki?
Néha még olyan nyelven is beszélek álmomban, amilyen nincs is!:)
De a legjobban azt szeretem, amikor repülök!:)A saját testembenn a saját testemmel, nem madáréban, ha bár olyan is volt már.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.25. 14:09:36

@α Ursae Minoris: Nem vársz tőlünk túl sokat? Még a térképet is megfejtsük? :)

@vén betyár: Én is beszélek más nyelveken, de főleg beszarás van, ha orosz vizsgát kell tennem álmomban, hisz mindent elfelejtettem oroszból. A repülős álom is ismerős, valszeg mindenki álmodik hasonlót. Tök jó.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.03.25. 14:21:31

@Gloria Mundi: De hát rá van írva, nagy betükkel, hogy mit ábrázol!
Igaz, hogy görögül... :-)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.03.26. 17:21:12

@α Ursae Minoris: Persze azóta rájöttem, de akkor lusta voltam tanulmányozni.

vén betyár 2011.03.28. 08:34:31

@Gloria Mundi:
Pedig próbáltam segiteni...:)

LittleBear 2011.05.23. 21:51:13

egyszer azt álmodtam, hogy két ember vagyok
én voltam a királylány, aki be van zárva a toronyba, de én voltam a királyfi is, aki megy kiszabadítani
és az egészet kívülről néztem valahogy
aztán odaértem a toronyhoz, és nagyon furcsa volt magammal szembenézni :-))

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.05.23. 22:04:56

@Precízke: Ez érdekesen hangzik.
És aztán sikerült kiszabadítani magadat?

Vagy ami még eszembe jutott: Elöször szembe kell néznünk önmagunkkal ahhoz, hogy szabaddá válhassunk...

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.05.29. 07:58:36

@α Ursae Minoris: " Elöször szembe kell néznünk önmagunkkal ahhoz, hogy szabaddá válhassunk... "

De ki a fene akar szabad lenni? :-))

Erotikus novellát pedig nem könnyű írni...

LittleBear 2011.05.30. 21:01:46

@α Ursae Minoris: (közben változott a nevem)
A kérdésedre: arra már nem emlékszem, csak arra a megdöbbentő érzésre, hogy egyszerre három ember vagyok...

Csak érdekességképpen leírom, hogy pár hete azt álmodtam, hogy férjhez kell mennem valakihez, és már ki van tűzve az esküvő, meg van szervezve a lakodalom. És akkor egyszercsak eldöntöm, hogy hiába a sok meghívott vendég, én mégis inkább maradnék a mostani férjem felesége, merthogy mégiscsak őt szeretem. Nem tudom, ki volt az álomban az "új" férj-jelölt, és csak arra emlékszem, hogy a döntésben a legrosszabb az volt, hogy a sok-sok vendéget le kell mondani.
Pár nappal később elmeséltem a férjemnek - deklaráltan hűségesek vagyunk, úgyhogy jószívvel tudunk derülni a hülye álmaimon...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.03. 18:14:32

@LittleBear: Deklaráltan általában szinte mindenki hűséges :-)

LittleBear 2011.06.08. 20:13:19

@Gloria Mundi: :-)) magamról 100%-ig tudom, a férjemről 99%-ban elhiszem (amikor megismerkedtünk, tagjai voltunk egy közösségnek, ahol elvárás a hűség, és az, hogy esküvőig nincs szex, ez utóbbit is sikerült betartani, a közösségből azóta kikoptunk, ezen a téren viszont konzervatívak maradtunk)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.06.08. 21:06:12

@LittleBear: Hát ez érdekes. Mi is egy efféle közösségben ismerkedtünk össze a feleségemmel, és mi is kikoptunk.

Ezzel együtt nem vagyok benne biztos, hogy az efféle múlt bármire is garancia lenne, mint ahogy láttam is példát mindefélére jámbor keresztény körökön belül is...

Annak kapcsán meg, hogy az házasság elötti szex tilalma elösegíti-e a hüséget vagy sem, imhol van egy elgondolkodtató blogbejegyzés:
hutlenseg.blog.hu/2011/06/02/amit_nem_tudtal_magadrol

vén betyár 2011.06.10. 08:32:12

@LittleBear:
vén betyár 2010.09.09. 08:15:24
De jó felvetés, de jó kérdések!
Azt is mondják, hogy rablóból lesz, meg kutyából nem lesz...
Valaha velem is elakarták hitetni, nem álltam kötélnek.
Azóta sok idő lefolyt a Dunán, máshogy látom kicsit, de példa is igazolja, van, akinek sikerült.Jó feleséget aktivizálni, beszerezni, boldog családi életet élni.
Régebben azt mondtam, hogy nem feleséget keresek, hanem a gyermekeim anyját.Magasra tettem a mércét.
Közben lehet, hogy csak még én nem voltam elég érett apának, férjnek.
Nem az határozza meg egy kapcsolat minőségét, hogy milyen körülmények között jött létre, hanem a továbbiak.Leefyszerűsítve, tud e mindkét fél hűséges maradni, a másikért a másikkal élni?
Általában felismerhető első pillantásra a "megfelelőség", de a későbbiekben újra és újra próbára
"tevődik" és vagy elmúlik vagy megerősödik az érzés, az első benyomás.
Van aki rögtön jelzi, van aki csak ha már biztos a dolgában.
Mindig becsültem azokat a nőket, akik nagyon egyértelműen "jeleztek", konkrétan megfogalmazták, kimondták szándékukat, elvárásukat.
A félelem végigkiséri életünket, félelem a csalódástól önmagadban, a másikban.De talán nem is baj, segít élni, túlélni.Ha félelem nélkül rohangálnánk az élet forgalmas útjain, lehet, hogy már rég elgázolt volna egy részeges vagy figyelmetlen kerékpáros.
Nagyon sok kiskamasznak megvalósul az álma, sajnos akkor, amikor már egész másról álmodozik.

A dal gyönyörű!Köszönet!

Calderon szerint az élet álom.
Valósuljon, teljesüljön be minden álmod, légy boldog!

Idézet innen:

oromlany.blog.hu/2010/09/09/kurvabol_lesz_a_legjobb_feleseg

LittleBear 2011.06.10. 23:16:22

@α Ursae Minoris: ezért írtam, hogy a férjemről 99%-ban elhiszem (magamról meg azért tudom biztosan, mert nem úgy nézek ki, hogy bárki kísértésbe essen; szóval ha még én kísértésbe is esnék, akkor sem tudnám megcsalni :-)) )

a keresztény közösségből való kikopás érdekes dolog - ésszel tudom, hogy a Biblia igaz, és szintén ésszel hiszek, de a szívem ilyen szempontból jelen pillanatban üres :-((

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.06.11. 08:53:53

@LittleBear: Nem ismerlek, nem láttalak soha, de a "nem úgy nézek ki, hogy bárki kísértésbe essen" ebben a formában biztos nem igaz - sokféle ember, sokféle ízlés van, biztos van, akinek épp te vagy a szépségideál.
Amit írsz, inkább arról szól, hogy *te magad* tartod magadat csúnyának, nem-kívánatosnak. Ha aztán ezt sugárzod magadról, akkor nyilván a környezetedben élö férfiak is leveszik ezt, és ök is így fognak rád tekinteni.
Ami addig nem is baj, amíg az *összes többi* férfiról van szó.
Akkor lehet gond, ha a férjed felé is ezt a "mit akarsz egy ilyen ronda nötöl" hangulatot sugárzod, mert akkor nem könnyíted meg szegénynek az életét.

Én - ha már választanom kéne - inkább akarnék egy magabiztos, önmagával elégedett feleséget, aki adott esetben megcsal, semmint egy olyat, aki azért nem teszi ezt, mert gondjai vannak önmagával.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2011.06.11. 09:17:05

@α Ursae Minoris: Jól elkanyarodtatok az eredeti témától.
@LittleBear: Igen, ez az én úgyse kellek senkinek-önkép nagyon negatív, a férjednek se lehet annyira jó, hogy így nézel önmagadra.
A témához kapcsolódó posztom:
hutlenseg.blog.hu/2011/03/31/van_e_elcsabithatatlan_no

LittleBear 2011.06.11. 09:20:24

A csúnyasággal is meg lehet békélni, de attól az még tény marad :-))
(csúnya voltam gyereknek is, ráadásul mindig idősebbnek tűntem a koromnál, öltözködni sem tudok jól, ez tény, de igyekszem, fodrász, kozmetikus megteszi amit lehet)
ha rossz passzban vagyok, nagyon irigykedem a legalább átlagos arcúakra
ha nem vagyok rossz passzban, rájövök, hogy világéletemben különleges és furcsa voltam, soha nem illettem bele semmilyen sorba, de azért vagyok valahol, szeretnek a körülöttem levők, és végül is senkinek semmi köze a dolgaimhoz

(a kisfiamat szoktam azért sajnálni: későn született, egyke, az anyukája eleve a nagymamája lehetne, de sajnos úgy is néz ki, és egyébként sem átlagos nő, és emiatt ő is "kilóg a sorból")

LittleBear 2011.06.11. 09:23:15

@skarlát betű: Hát, amikor meglátom magam fényképen, akkor rájövök, hogy az önképem még mindig jobb, mint a valóság :-))

LittleBear 2011.06.11. 09:35:22

@skarlát betű: A férjem sem teljesen hétköznapi... Asszem azért tetszettem neki mindig, mert hasonlítok az anyukájára :-)) (őt inkább nézi bárki az anyukámnak, mint a saját anyámat...)

barbieds (törölt) 2011.06.13. 11:01:12

@α Ursae Minoris: és megszületett végül ez a novella teljes valójában? :)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.06.13. 11:53:24

@barbieds: Igen, megszületett, de egyáltalán nem lett jó.
Inkább csak vázlatnak, nyersanyagnak lehetne tekinteni azt, amit írtam, amiböl szorgos munkával lehetne ugyan egy rendes erotikus novellát írni, de ehhez se energiám, se kedvem nincs most (magyarán: lusta vagyok vele bíbelödni...), úgyhogy sajnos nem lesz belöle semmi. :-(

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.06.13. 17:50:44

@barbieds: Köszönöm szépen, ez jól esett, különösen töled, mert te viszont *tényleg* nagyon jól írsz.
Még vaníliaként is élvezet olvasni a blogodat...
süti beállítások módosítása