Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

acc (1) ADHD (2) Afganisztán (1) Afrika (5) Ålesund (4) alkohol (2) állatok (2) álmok (35) alvás (1) Anglia (1) Anna (19) Ausztria (1) Ázsia (4) Balaton (1) Battlestar Galactica (9) Bayern München (1) blog (12) bölcsesség (2) bor (1) bosszúság (2) brazília (1) buddhizmus (7) címerek (4) covid-19 (5) családom (5) Csehország (1) csillagok (1) dánia (5) depresszió (16) design (1) DNA (2) Doctor Who (1) dráma (5) drogok (2) Egyesült Királyság (1) egyetem (5) Egyiptom (1) élet (15) erotika (14) eső (3) Eszter (4) Esztergom (3) ételek (10) Etiópia (1) feladvány (3) feminizmus (7) Ferenc pápa (2) festészet (7) fiatalság (1) filmek (27) filozófia (3) Finnország (1) Franciaország (1) futás (1) Gandalf (1) gasztroblog (3) geocaching (35) Gödel (1) görögország (1) gyerekkor (2) Győr (2) haiku (1) halál (26) Harry Potter (1) Harstad (5) Havel (1) hegyek (2) hideg (4) (1) homoszexualitás (6) höri (2) Huddinge (5) Húsvét (1) időjárás (1) imvns (1) India (1) Irán (1) iszlám (5) j-pop (1) Jämtland (2) Japán (2) játék (1) ji csing (1) Jucus (41) Juli (5) k-pop (12) kaland (8) kanada (1) karácsony (1) Katalónia (1) Katniss Everdeen (5) katolicizmus (8) katonaság (1) kémia (1) képek (28) kereszténység (34) kiribati (1) kolostor (4) költészet (16) kommunizmus (1) könyvek (35) Korea (27) közösség (1) kreativitás (2) kvantumfizika (1) lányaim (12) lányok (3) lappok (1) latin (1) Lea (9) Letterboxing (1) Lettország (2) líbia (1) Madagaszkár (1) Magyarország (10) Márai (1) masszázs (1) matematika (6) Mauritius (1) mese (5) Mosjøen (5) mosogatás (1) mrożek (1) munka (50) Munzee (1) nácizmus (2) Németország (3) Norvégia (29) nosztalgia (1) novella (3) nyaralás (3) nyelv (15) Olaszország (1) ördög (3) oroszország (1) Pali (1) Pannonhalma (1) pénz (1) Péter (2) Petra (4) pisi (2) poén (1) Pokémon (2) Polaris (1) politika (7) Pollyanna (1) prostitúció (9) pszichiátria (3) pszichológia (3) pszichoterápia (2) Rammstein (1) Ramon (1) rejtvény (6) remény (1) Roger (7) romantika (9) ruhák (1) sakk (1) sapka (2) sci fi (39) séta (2) Skandikamera (1) Skarpnäck (9) sopron (1) sör (1) Star Wars (2) Stockholm (50) svéd (7) Svédország (27) svenska (5) szabadkőművesség (5) szabadság (1) szegénység (2) szerelem (2) szerencse (1) szerepjáték (1) szeretet (1) szex (17) szimbólumok (2) Szíria (1) szobrászat (2) szorongás (1) tánc (3) tavasz (1) tél (1) térkép (1) Tetovált Lány (2) Thaiföld (8) titok (1) Törökország (2) toscana (1) Trump (1) Ukrajna (1) USA (4) utazás (11) vallás (16) Vége (1) vitorlázás (2) Ylvis (2) zászlók (27) zene (13) zöld foki szigetek (1) zsidóság (7) Címkefelhő

Látogatók

Látogatók - térkép

Történetek és gondolatok Északról és Délről

2014.01.01. 00:01 α Ursae Minoris

Vége

Címkék: Vége

Mint már említettem, az utóbbi időben egyre kevésbé volt már időm, energiám és ihletem a blogíráshoz.
Ugyanakkor rossz is volt a lelkiismeretem, ha egy ideje nem írtam – ilyenkor a hűséges olvasóimra gondoltam, akik rendszeresen visszanéznek az oldalamra, és aztán nem találnak itt hetek óta semmi újat.

Aztán belegondoltam abba, hogy a 2013-as év végével pár más dolog is véget ér.
A két legjobb barátom pont most, az év végén költözött el Stockholmból.

Érdekes adalék, hogy mindkettejüknek pár holmija itt kötött ki nálam, ráadásul mindketten – adminisztratív okokból – bejelentkeztek a lakásunkba, hogy maradjon egy svédországi címük.
Ez azonban nem változtat azon, hogy elmentek.
Valahol reménykedem benne, hogy visszatérnek, de az eszemmel tudom, hogy ez nem fog megtörténni.

Az aranyműves műhely, ahol Jucus dolgozott, szintén most az év végével szüntette be a működését.

És ahogy megtudtam, hogy Skandi is épp most szüntette be a blogját, azt gondoltam, megragadom én is az alkalmat, és hagyom, hogy a 2013-as évvel ez a blog is a múlté legyen.

Az új év pedig hozzon valami újat az élet minden területén, ahol valami régi elmúlt.

Köszönöm szépen mindegyikőtöknek, hogy eddig követtetek, reagáltatok, hozzászóltatok.
Néhányatokkal a virtuális világ más terepein is kommunikáltunk, sőt egy-két olvasómmal személyesen is találkozhattam.
Sokat jelentett a figyelmetek, az érdeklődésetek.

Köszönök szépen mindent még egyszer!

Boldog új évet kívánok Nektek!

vége.jpg

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://noreg.blog.hu/api/trackback/id/tr465721805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piszt-ráng 2014.01.02. 22:39:21

Köszönöm ami eddig volt az jó volt.Még jobbakat az élet más területén.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2014.01.03. 09:44:39

Sajnálom, de megértem a döntésedet. :(
Viszont örülök az egykori személyes találkozónak! :)
Kívánom, hogy a változások pozitív irányba vigyék az életed!

Lady.Bird 2014.01.03. 16:47:07

Sajnálom.
Azért ha valamikor újra blogot vagy hasonlót indítanál, szólj.
Üdv a családnak, és mindenkinek boldog új évet!

Bartush 2014.01.03. 17:33:16

Nagyon sajnálom, hogy abba hagyod az írást. Nem is olyan régen találtalak meg, és nagyon tetszettek a bejegyzések.
Remélem, a geocachinget folytatod.

hkomura 2014.01.03. 20:37:07

én is csak nemrég fedeztem fel, de nagyon megszerettem ezt a blogot, visszamenőleg is sokat olvastam, hiányozni fog. (csak amiatt regisztráltam most, hogy elmondhassam, hogy milyen jó volt!)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2014.01.05. 13:31:53

Boldog új esztendőt - azért még találkozhatunk :-)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2014.01.05. 22:25:46

@piszt-ráng: @Enchantée: @Lady.Bird: @Bartush: @hkomura: @Mormogi Papa:

Nagyon szépen köszönöm mindezeket, amiket íratok.

Egészen meghatódtam a kedves szavaitoktól, attól meg különösen, kedves hkmura, hogy csak ennek az üzenetenek a kedvéért regisztráltál.
Olyannyira meghatódtam, hogy már-már meg is inogtam az elhatározásomban. :-)

Ezzel együtt most csak annyit tudok ígérni, hogy ha netán mégis folytatom a blogot, akkor ezt nektek külön fogom jelezni, ahogy Lady.Bird kérte.

Chanti: Én is örülök, hogy találkozhattunk személyesen!
Bartush: Igen, a geocachinget folytatni szándékozom. På tal om geocaching – ha Svédországban vagy, akkor valamikor akár együtt is elmehetnénk kincset keresni.
Mormogi Papa: Igen, valóban jó lenne egyszer találkozni. Talán nyáron, ha odahaza járok, adódik rá alkalom.

estrella_ 2014.01.06. 12:34:32

Ó, most látom csak, hogy bezársz! Nagyon sajnálom, minden jót kívánok neked/nektek!

Bartush 2014.01.06. 21:56:17

@α Ursae Minoris: Tudod, nem írtam, de a könyvajánlóid miatt is szívesen olvastalak. Talán nem is ajánlónak szántad ezeket, de nekem sikerült felkeltened valamely iránt az érdeklődésem.
Pont tegnap este beszéltünk a férjemmel, hogy kétévente mindig összejött, hogy több hetet kint töltsünk. 2014 egy ilyen 2. év, szóval reménykedek, majd jelzem, ha ott vagyunk, gps-t viszek mindig.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2014.01.07. 20:05:16

@Bartush: Köszönöm. Egyben útmutató arra nézvést is, hogy ha netán feltámasztom a blogot, milyen témára helyezzek nagyobb hangsúlyt a jövöben. :-)
És igen, reméljük, lesz alkalom közösen kincset keresni.

@estrella_: Örülök, hogy jelentkeztél! Már azt hittem, hogy elhagytad a blogomat. Pedig téged különösen sokra tartalak...
Köszönöm a jókívánságot is!

Komolyan egészen meg vagyok hatódva a kedves visszajelzéseitektöl.
Még gondolkodnom kell egy -két hetet a dolgon, de egyre inkább azt fontolgatom, hogy mégsem kellene abbahagynom a blogot, ha ilyen kedves olvasóim vannak. :-)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2014.01.18. 19:10:30

@piszt-ráng: @Enchantée: @Lady.Bird: @Bartush: @hkomura: @Mormogi Papa: @estrella_:

Kedveseim!
Ahogy írtam, a bíztatásotok hatására elgondolkodtam rajta, hogy mégicsak folytassam a blogomat.
Ígértem azt is, hogy titeket külön értesítelek, ha újra írok valamit.
Nos, ez most (végül is nem is olyan hosszú kihagyás után) megtörtént, úgyhogy most szólok. :-)

Lehet, hogy ez a mai poszt nem olyan izgalmas, de majd igyekszem jobbakat is írni a jövőben.

További szép hétvégét!

Lady.Bird 2014.01.20. 21:46:27

@α Ursae Minoris: Örülök!

bár, valamiért nem tudok írni a másik poszthoz, de lehet, hogy nem baj (legutóbb mindenféle western blot emlékével álmodtam, furcsa volt, meg kell hagyni, de jobb, ha nem mesélem el)

Lady.Bird 2014.01.20. 21:47:39

@Lady.Bird: (hogy azt a "bár"-t minek írtam oda? bocs... - a legújabb poszthoz viszont eddig tényleg nem tudtam írni)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2014.01.23. 12:46:38

@Lady.Bird: Nem tudom, miért nem tudtál oda írni. Idönként vannak furcsa dolgai a blogmotornak...

Viszont a " jobb, ha nem mesélem el" megfogalmazás sejteni engedi, hogy valami nagyon is érdekes álomról lehetett szól. :-)
Vagy csak úgy érted, hogy annyira szakmai volt az álom, hogy a laikus olvasóknak nehezen lenne érthetö?
Lehet, hogy az álom szavakba öntése kapcsán jutnál valami jelentös tudományos felismerésre. Lásd Kekulé esetét. :-)

Lady.Bird 2014.01.26. 15:55:31

@α Ursae Minoris: tudományos felfedezésre nem fogok jutni - western blotot ugyan megtanultam, de nem csináltam már három-négy éve (egyébként sem túl aktív a tudományos ténykedésem, inkább az oktatásban és az oktatás-szervezésben aktívkodom...)

az álom azért bonyolult, mert nagyon összevissza volt - volt benne külföld, szálloda, tudóstárs (ő akart western blotot csinálni), de voltak benne rokonok, utazás terve, szoros határidő, szóval zavaros volt

arom 2014.02.06. 17:07:47

Nahát, ez a poszt nekem valahogy kimaradt, milyen szerencse, hogy most, mire belefutottam, már aktualitását is vesztette. :) Örülök, hogy folytatod. :)
süti beállítások módosítása