Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

acc (1) ADHD (2) Afganisztán (1) Afrika (5) Ålesund (4) alkohol (2) állatok (2) álmok (35) alvás (1) Anglia (1) Anna (19) Ausztria (1) Ázsia (4) Balaton (1) Battlestar Galactica (9) Bayern München (1) blog (12) bölcsesség (2) bor (1) bosszúság (2) brazília (1) buddhizmus (7) címerek (4) covid-19 (5) családom (5) Csehország (1) csillagok (1) dánia (5) depresszió (16) design (1) DNA (2) Doctor Who (1) dráma (5) drogok (2) Egyesült Királyság (1) egyetem (5) Egyiptom (1) élet (15) erotika (14) eső (3) Eszter (4) Esztergom (3) ételek (10) Etiópia (1) feladvány (3) feminizmus (7) Ferenc pápa (2) festészet (7) fiatalság (1) filmek (27) filozófia (3) Finnország (1) Franciaország (1) futás (1) Gandalf (1) gasztroblog (3) geocaching (35) Gödel (1) görögország (1) gyerekkor (2) Győr (2) haiku (1) halál (26) Harry Potter (1) Harstad (5) Havel (1) hegyek (2) hideg (4) (1) homoszexualitás (6) höri (2) Huddinge (5) Húsvét (1) időjárás (1) imvns (1) India (1) Irán (1) iszlám (5) j-pop (1) Jämtland (2) Japán (2) játék (1) ji csing (1) Jucus (41) Juli (5) k-pop (12) kaland (8) kanada (1) karácsony (1) Katalónia (1) Katniss Everdeen (5) katolicizmus (8) katonaság (1) kémia (1) képek (28) kereszténység (34) kiribati (1) kolostor (4) költészet (16) kommunizmus (1) könyvek (35) Korea (27) közösség (1) kreativitás (2) kvantumfizika (1) lányaim (12) lányok (3) lappok (1) latin (1) Lea (9) Letterboxing (1) Lettország (2) líbia (1) Madagaszkár (1) Magyarország (10) Márai (1) masszázs (1) matematika (6) Mauritius (1) mese (5) Mosjøen (5) mosogatás (1) mrożek (1) munka (50) Munzee (1) nácizmus (2) Németország (3) Norvégia (29) nosztalgia (1) novella (3) nyaralás (3) nyelv (15) Olaszország (1) ördög (3) oroszország (1) Pali (1) Pannonhalma (1) pénz (1) Péter (2) Petra (4) pisi (2) poén (1) Pokémon (2) Polaris (1) politika (7) Pollyanna (1) prostitúció (9) pszichiátria (3) pszichológia (3) pszichoterápia (2) Rammstein (1) Ramon (1) rejtvény (6) remény (1) Roger (7) romantika (9) ruhák (1) sakk (1) sapka (2) sci fi (39) séta (2) Skandikamera (1) Skarpnäck (9) sopron (1) sör (1) Star Wars (2) Stockholm (50) svéd (7) Svédország (27) svenska (5) szabadkőművesség (5) szabadság (1) szegénység (2) szerelem (2) szerencse (1) szerepjáték (1) szeretet (1) szex (17) szimbólumok (2) Szíria (1) szobrászat (2) szorongás (1) tánc (3) tavasz (1) tél (1) térkép (1) Tetovált Lány (2) Thaiföld (8) titok (1) Törökország (2) toscana (1) Trump (1) Ukrajna (1) USA (4) utazás (11) vallás (16) Vége (1) vitorlázás (2) Ylvis (2) zászlók (27) zene (13) zöld foki szigetek (1) zsidóság (7) Címkefelhő

Látogatók

Látogatók - térkép

Történetek és gondolatok Északról és Délről

2011.04.30. 06:28 α Ursae Minoris

Красная шапочка

Címkék: kaland sapka Stockholm Jucus

Megígértem, hogy ha valaha sikerül visszaszerezni az elveszett sapkámat, akkor elmesélem a keresés történetét.

Egy régebbi blogbejegyzésben addig a pontig jutottam, hogy elmentem a 020-as taxi központjába egy külvárosba, de már zárva volt az iroda.

Nos, mivel munkaidő alatt egyébként nem könnyen tudok elutazni ilyen egzotikus helyekre, így megkértem Jucust, hogy legközelebb ő menjen ki oda. Ezt meg is tette, de a helyszínen nem tudtak semmiféle sapkáról. Némi ideges ide-oda telefonálgatás után (Jucus engem hívott, én meg a 020-as taxi diszpécserjét, hogy ők hívják fel nekem a sofőrt...) kiderült, hogy a taxisközpontban elvből nem vesznek át talált tárgyakat, így a sapkát sem vették át, amikor a sofőr le akarta adni.
Mondta is erre, így utólag, hogy bocs, akart is szólni, hogy még mindig nála van, csak aztán valahogy kiment a fejéből.
 
Ezután megpróbáltam valami módot találni arra, hogy megbeszéljem vele, hol és hogyan vehetném át a sapkát.
Egy idő után szerencsére már megadta nekem a privát mobilszámát, ami nagy könnyebbség volt, mert a harmadik-negyedik alkalom után már elég hülye érzés volt újból elmagyarázni a diszpécsernek, hogy sapkaügyben akarok beszélni azzal a sofőrrel, akinek a nevét és a taxiszámát ugyan nem tudom, de akit április 13-án 10.35-ra a Katrinebergsbacken 35 A elé rendeltem stb.
 
Találkozót egyeztetni viszont még a szám ismeretében sem volt könnyű dolog, mert ő értelemszerűen ide-oda mozog egész nap, tehát nem tudok egy adott helyre „odamenni”. Felmerült az is, hogy elhozza a sapkát (csekély ellentételezés fejében) a rendelőhöz, ha a közelben jár, de ez sem jött össze, mert neki főleg a város északi részein szoktak fuvarjai lenni, én meg viszonylag centrális helyen, de mégis inkább déli irányban dolgozom.
 
Végül az találtam ki, hogy mondja meg, mikor és hol fejezi be a munkát, és majd ott várom.
Na, erre megtudtam, hogy Märstában adja le az autót minden nap, délután 5-kor.
Így most egy pénteki napon (amikor csak 3-ig van a munkaidőm) kimentem hozzá.
 
Hát ha korábban Újpesttel példalóztam, akkor ez most úgy képzeljétek el, mintha Szentendrére (mellesleg egy kizárólag arabok által lakott Szentendrére...) kellett volna kimennem, ahol a HÉV-től még 1,5 km-re egy társasház parkolójában várhattam türelmesen, hogy beguruljon az autó. Pozitívum viszont, hogy szép idő volt, és a sok förtelmes tömbházon és bevásárlócentrumon kívül egy nagyon ízléses, patakkal, tavacskákkal feldobott kis park mellett is elmentem.
 
Végül meg is érkezett a taxis, átadta a sapkát, csak azt kérte, hogy áruljam már el neki, hogy miért olyan iszonyú fontos nekem ez a sapka, mondván, hogy annak a benzinnek az árából, amivel Stockholmból Märstába ki lehet jutni, legalább két ilyen sapkát lehetne venni (ő persze nem tudta, hogy tömegközlekedtem és gyalogoltam, pedig így még durvább a dolog).
Mondjuk azt már Jucus is mondta nekem (még a történet egy korábbi stádiumában), hogy a sofőr valószínűleg esténként vadul rázogatja a sapkámat, mert meg lehet róla győzödve, hogy minimum heroin van benne elrejtve.
 
Akárhogy is, végre megvan a sapka.
Viszont remélem, hogy most egy darabig nem lesz rá szükségem...

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://noreg.blog.hu/api/trackback/id/tr62865984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.05.03. 06:50:16

Szerintem ez Oszkár láthatatlanná tévő csodasipkája.
Csak jól a szemébe kell húznia...
süti beállítások módosítása